BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 5, 2009

PeNgEmBaRaAn di TC&P.G&ARCADE....



Pagi yang gelap............. Kini sudah terang..........

hujan #####
p/s : AK_> u noe wut i mean


PANTAI GELORA = MMG BERGELORA HATI PAGI2 NI......




perggghhh....mmg sejuk....




tapak joggingg....posing jap




cakkkkk.....

pengembaraan bermula di suatu pagi yang hening...
angin yang bertiup sepoi-sepoi bahasa....
embun menitis ke bumi....
wahhh!!!sejuk giler...
TC dipagi hari





lautlahhhhhh!!!!! bestttnyerrrr....





entah ape yang diborakkan mamat 2 orang ni...tengah menyusun strtegi nak kenekan aku kot...






inilah strategi dorang agaknye....makan aiskrim x pelawa langsung....takpe...tunggu next time...





mencari sebuaah ilusi untuk diluahkan dalam Yang Terdalam....




gambar yang sempat diambil mase skodeng kat TC...Tp x clear sbb candid dr jauhh..haha...bleh plak beromen pagi-pagi buta ...depan orang ramai plak...itulah TC!!!hahaha

Meneruskan sebuah pengembaraan di BERJAYA MM...
Menghilangkan stress dan kebosanan selepas 2 hari terperap kat rumah...





inilah kerja-kerja berfaedah selepas puas mencuci mata di TC





tengah cari port main games baik punye...haha...

IM GOING HOME......

~~~~THE END~~~~



WARNAILAH HIDUP ANDA DENGAN SENYUMAN
GEMBERIKANLAH DIRI ANDA DENGAN PENGEMBARAAN YANG MENAKJUBKAN...HEHEHE






2 luahan hati:

ak_0143 said...

itu dia blogger baru nak nek!
tangkap gambar2 orang curi2!
royalti!
bayk gambar aku tangkap je dalam entri ni
tak pon, ko blikan aku kamera digital
boleh aku aplikasikan konsep angle aku!
haha

Azly_Zackry said...

ko yg ajar sume ni...lala..
masterpiece katakn...
royalti gak??dtg sini..huhu...
nnt aku g survey cam kat ECM la..
leh jd photographer aku..wat portfolio..