BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 2, 2009

HAPPY NEW YEAR@Selamat Tahun Baru






Sambil melepak tengok TV
Kaki yang masih berbalut...
Tiba2 aku terdengar lagu ni.....

Aku ingin engkau selalu...
Hadir dan temani aku....
(ungu-tercipta untukku)

Rupa2nya ringtone message aku...
Kawan aku yang dah lama tak jumpa message aku...


Mr E : wei,ko da dgr lagu CT yg baru?best x?


Aku : dah je...best la...tp,aku rase cam etnik pop kotemporari je...dgr la...

Mr E : aku x tau pe2 pun...publisiti xde?bile lunch?katne?

Aku : kampong tol (dlm hati)...haha..ala,dalam youtube,sitizone ngan majalah bayak lah publisiti...ko x cari kot..

Mr E : iyeke...x taupun...xpelah nanti aku beli aku dengar....ermmm..ko watpe malam
ni?

Aku : xde watpe....lepak tgk TV je kot kat umah...

Mr E : ermm..jom kuar nk..kite g celebrate..??ada cadangan??aku nak outdoor
activities
...

Aku : BB?menara tinjau?KLCC?

Mr E : ok..BB la..leh cuci mata sekali....

Aku : jom...datang amek aku kol 10..

Mr E : ok...aku dtg bw ferrari@kancil...

Aku : confident je ko....lalala...(siap2-excited)



MR E



dengan kereta kesayangan@ferrari..huhu


Akhirnya malam tue aku kuar la jugak pergi Bukit Bintang(BB)...sampai2 je..fuh ramai giler..dah lama tak sambut tahun baru kat tempat2 camni rasa best pun ada walaupun ramai...dahla nak cari parking satu hal...tapi nasib baik bawa ferrari@kancil..haha...sampai je situ kami terus pergi cari port baik punya...best gak la...tempat kami lepak ni memang ramai foreigner pulak tue...macam2 bahasa...takut gak mula2...terasa cam ada kat oversea pon ye..tgh lepak2 tiba2 ada orang panggil aku dari belakang...Azly!!Azly!!toleh je....wah...ko ke...lama tak jumpa kawan aku ni...dia ni kawan lama gak...bleh plak jumpa dalam ramai2 makhluk yang tengah menunggu bunga api...akhirnya bertambahlah ahli melepak malam tue...


Lepak punya lepak sampai tak perasan jam pukul 5 pagi....perghh!!!giler la...iyela lama tak jumpa..borak2 sampai pagi...aku pon dah penat sebab aku esoknya nak pergi Pahang..

Dalam kol 6 baru sampai umah....

Subuh
Berkemas....
bertolak ke Pahang plak kol 9pagi...

Perghhhhh....tak tidur wooo...
p/s : tunggu sambungannya..

4 luahan hati:

ak_0143 said...

sukanya ko..
berskandal dengan 'mamat bangla' itu
hahahaha

Azly_Zackry said...

giler ko...
scandal ngan jantan..
marah awek aku dowhhh!!!..huhu

nike shoes said...

can u leave ur phone number to me???

intelligence said...

prada purse
prada uk
prada hand bags
miu miu
miu miu handbags