BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 8, 2009

~just 3 weeks~






~lagi 3 minggu je~??








Gembira...sedih...tak sabar...teruja...semua perasaan bermain2 di fikiran sekarang...sebenarnya,lagi 3 minggu aaku dah nak abis praktikal...inilah sekolah ketiga aku praktikal sepanjang pembelajaran 4 tahun aku di Universiti ....SMKIM2 ni plak adalah tempoh praktikal aku yang paling lama di sekolah...rindu lah aku nanti....
Semalam,hari yang paling berdebar sepanjang praktikal aku sebab pensyarah aku datang untuk buat observation terakhir..penentuan sama ada aku layak menjadi guru tetap yang bertauliah atau tidak!!.Alhamdullilah segalanya berjalan lancar dan terima kasih kepada Pn. Shida kerana meng-observe dan bagi grade yang sangat bagus...terima kasih gak komen2 yang memberangsangkan....just nak share komen2 yang pensyarah aku bagi...sumea positif la...eppy giler...hope dapat mengekalkan pointer dekan lagi..haha
-Objective-clear
-Well-prepared of lesson plan...Good improvement
-Good power point slide show.Nice presentation
-Lots of information.Good effort
-Variety of ABM(teaching tools).Good
-Introduction well-prepared.Good analogy.Has relation with topic
-Good summarization
-Explicit elaboration
-Good time management
-Good pronounciation
-Good in class control
-You look very confident
-Good appearence.
-Good try
Komen2 ni aku guna sbg pemangkin semangat masa depan....thanks a lots and i will miss u...see u on convo....before that,congrats for ur pregnancy....hehe...
Aku harap sume pengalaman yang aku dapat ni mematangkan aku dari semua aspek..mesti rindu zaman2 praktikal ni...
p/s : will be continued...

4 luahan hati:

mr.syazwan said...

FUUUYOOOO
hebat la tuh..
nnt leh jd GURU CEMERLANG, GEMILANG, & TERBILANG.. hahaha..

Azly_Zackry said...

yeah!!

InsyaAllah...
doakan jela wan... :)

MyRainbowDiary said...

Semua nua GOOD... Good for you!!! :)

Azly_Zackry said...

yeah!!
tq~
dats really my lec's comments..
actually rmi kawan aku jeles..haha
tapi,im really deserved it...